Zaczynała pracę z nauczaniem języka angielskiego ponad 25 lat temu w szkole podstawowej, później w liceum, jako nauczyciel, mentor studentów, egzaminator; następnie jako dyrektor dydaktyczny szkoły językowej i autor podręczników. Dziś pracuje jako konsultant, trener edukacji, trener biznesu, coach. Specjalizuje się w komunikacji oraz komunikacji międzykulturowej, prowadzeniu trudnych rozmów, zarządzania komunikacją w konflikcie oraz DEIB.
Intuicja często wiedzie nas na manowce, kiedy chodzi o motywowanie uczniów do nauki. Podpowiada nam, że jeśli popchnę krzesło, to ono przesunie się w pożądane miejsce. I o ile w przypadku krzesła to prawda, o tyle człowiek ma dokładnie odwrotnie. Nalegasz, naciskasz, argumentujesz, chcąc jak najlepiej dla ucznia, a po drugiej stronie pojawia się coraz większy opór i niechęć. Brzmi znajomo? Zapraszam na sesję o tym, co trzeba wiedzieć o podstawie ludzkich reakcji w mózgu, aby zrozumieć dlaczego niektóre z naszych działań motywacyjnych przynoszą odwrotne efekty. I obiecuję, że zaraz po tym jak zrozumiesz, jak to się dzieje w uczniowskim mózgu, odnajdziesz odpowiedzi na pytanie: jak w niezwykle prosty i szybki sposób można to zacząć zmieniać?