Klaudia Chalczyńska-Cieślak

| Uniwersytet Warszawski
Klaudia Chalczyńska-Cieślak

Biogram

Lektorka języka polskiego jako obcego i egzaminatorka podczas państwowego egzaminu certyfikatowego. Absolwentka slawistyki i polonistyki na Uniwersytecie Łódzkim, obecnie doktorantka w Szkole Doktorskiej Nauk Humanistycznych UW. Z zamiłowania lingwistka, której w codziennym odkrywaniu języków przyświecają słowa Ludwiga Wittgensteina: „Granice mojego języka są granicami mojego świata”.


Modyfikacja treści podręcznikowych z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligencji

Sztuczna inteligencja szturmem wdarła się w wiele aspektów życia – jednym z nich jest oczywiście edukacja. Głównym celem sesji warsztatowej jest wskazanie uczestnikom kierunków działań – jak wykorzystać narzędzia sztucznej inteligencji (w tym chat-GPT) do modyfikacji i rozszerzania treści podręcznikowych. Uczestnicy sesji dowiedzą się, jakich haseł używać w chacie-GPT, by sprawnie modyfikować zadania. Na tapet weźmiemy zadania rozwijające różne sprawności:
a) czytanie,
b) słuchanie,
c) mówienie,
d) pisanie oraz ćwiczenia utrwalające struktury gramatyczne.
Jakich komend użyć, by zmodyfikować ćwiczenia podręcznikowe? Czy każde ćwiczenie da się zmienić? Jak zaangażować uczniów do modyfikacji ćwiczeń? Na te i inne pytania odpowiem w trakcie sesji.

© 2023 Stowarzyszenie PASE. Wszelkie prawa zastrzeżone.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram