Marcin Zaród

Marcin Zaród

Marcin Zaród

Nauczyciel roku 2013, członek i jeden z administratorów grupy Superbelfrzy RP, tłumacz przysięgły języka angielskiego, członek zarządu Komitetu Opieki nad Zabytkami Kultury Żydowskiej w Tarnowie, anglista w V Liceum Ogólnokształcącym im. Janusza Korczaka w Tarnowie, Emisariusz Bezpiecznego Internetu w programie Cybernauci, jeden z twórców Centrum Edukacji i Kreacji Cyfrowej Fabryka Przyszłości w Tarnowie, ekspert i…

Nauczyciel roku 2013, członek i jeden z administratorów grupy Superbelfrzy RP, tłumacz przysięgły języka angielskiego, członek zarządu Komitetu Opieki nad Zabytkami Kultury Żydowskiej w Tarnowie, anglista w V Liceum Ogólnokształcącym im. Janusza Korczaka w Tarnowie, Emisariusz Bezpiecznego Internetu w programie Cybernauci, jeden z twórców Centrum Edukacji i Kreacji Cyfrowej Fabryka Przyszłości w Tarnowie, ekspert i trener w projektach: Laboratorium Dydaktyki Cyfrowej, Tarnów 4.0, Wielkopolska Szkoła Ćwiczeń, Latarnik Polski Cyfrowej, zdobywca tarnowskiego tytułu Nauczyciel z Kulturą 2016, Wychowawca roku 2012. Twórca Tarnowskiej Akademii Nauki. Współtworzy  polski podcast edukacyjny EduGadki. Współinicjator akcji #zadajęzsensem. Jeden z autorów publikacji pt. “Edukacja w czasach pandemii koronawirusa COVID-19. Z dystansem o tym, co robimy obecnie jako nauczyciele.” pod redakcją prof. Jacka Pyżalskiego. Projekty jego uczniów zdobywają nagrody w konkursach ogólnopolskich i zagranicznych (np. Discovery Awards 2017 za projekt Threads of Life, Platinum Award w konkursie CyberFair 2017, I m-sce w II Informatycznym Pucharze Beskidów). Prowadzi blogi dla nauczycieli: www.godzinageniuszu.blogspot.com,  www.iporadnik.blogspot.com i fanpage na Facebooku “Angielski do Matury”. Występował na Festiwalu Nauki OPPI w Helsinkach, ogólnopolskich konferencjach Inspir@cje 2013, 2014 i 2015 w Warszawie,  Zlotach Innowacyjnych Nauczycieli i Dyrektorów w Ustroniu i Zakopanem, ogólnopolskiej konferencji Digitalnie i Analogowo w Gdańsku oraz na konferencji Pokazać-Przekazać 2014 w Centrum Nauki Kopernik. Współpracował z firmami CD Projekt, Google, Young Digital Poland, Ośrodek Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne.  Autor artykułów w takich magazynach jak: IT w Edukacji, Dyrektor Szkoły, Głos Nauczycielski, Meritum, Języki Obce w Szkole. Pasjonat kung-fu, turystyki rowerowej. Były tancerz i trener tańca towarzyskiego.

Teamsy na sterydach, czyli odkryj dalsze możliwości “Zespołów”

Większość szkół pracuje w trybie stacjonarnym, ale co bardziej zapobiegliwi dyrektorzy wprowadzają w swoich placówkach ujednolicone platformy edukacyjne. Jedną z nich jest znane wielu nauczycielom Microsoft Teams. Z możliwości tej platformy możemy korzystać w trybie całkowitego “lockdownu”, w razie przejścia na kwarantannę pojedynczych klas, ale także w regularnej nauce w trybie stacjonarnym. To szkolenie jest skierowane do nauczycieli, którzy znają już podstawowe funkcje platformy i czują potrzebę przejścia na kolejny poziom. W trakcie szkolenia omówione zostaną zaawansowane możliwości i praktyczne rozwiązania związane z klasowym notesem (zeszytem), zadawaniem zadań i przeprowadzania testów, a także nowe możliwości oferowane w trybie Spotkań (wideoczatu na żywo).