Katarzyna Zajączkowska

Katarzyna Zajączkowska

Katarzyna Zajączkowska

Od blisko 20 lat jestem nauczycielem języka angielskiego. Pracuję głównie  z dziećmi i młodzieżą, choć mam również doświadczenie w pracy z dorosłymi. Jestem certyfikowanym trenerem ze specjalnością szkolenia kadr oświatowych, trenerem  wspomagania oświaty, oraz trenerem myślenia krytycznego. Jestem również Ambasadorem Roku Relacji. W swojej pracy szkoleniowej koncentruję się głównie na zagadnieniach związanych z kompetencjami kluczowymi,…

Od blisko 20 lat jestem nauczycielem języka angielskiego. Pracuję głównie  z dziećmi i młodzieżą, choć mam również doświadczenie w pracy z dorosłymi. Jestem certyfikowanym trenerem ze specjalnością szkolenia kadr oświatowych, trenerem  wspomagania oświaty, oraz trenerem myślenia krytycznego. Jestem również Ambasadorem Roku Relacji.

W swojej pracy szkoleniowej koncentruję się głównie na zagadnieniach związanych z kompetencjami kluczowymi, myśleniem krytycznym, oraz komunikacją opartą na empatii. Jestem w bezustannym rozwoju zawodowym i osobistym. Wierzę, że zmiana zaczyna się od nas samych. Dziś chętnie dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami moich szkoleń i warsztatów. Największą inspiracją i motywacją do wzrostu i rozwoju jest dla mnie czwórka moich wspaniałych dzieci.

Myślenie krytyczne na lekcjach języka angielskiego

Wielu z nas odczuwa potrzebę (r)ewolucji w edukacji.

Jak powiedział Ken Robinson: Niezależnie od tego, czy jesteś uczniem, nauczycielem, rodzicem, dyrektorem placówki czy decydentem, jeśli w jakikolwiek sposób jesteś zaangażowany w edukację, możesz być częścią zmiany. W tym celu potrzebujesz trzech form zrozumienia: 1. K R Y T Y K I obecnego stanu rzeczy, 2. W I Z J I tego, jak edukacja powinna wyglądać, oraz 3. T E O R I I  Z M I A N Y, aby wiedzieć, jak przejść od pierwszej do drugiej.

Dziś proponuję przyjrzeć się możliwościom jakie niesie ze sobą wdrażanie myślenia krytycznego do szkół.

Na warsztatach sprawdzimy:

– co i dlaczego nie działa w szkole

– czym jest myślenie krytyczne

– jakie są korzyści dla ucznia i nauczyciela ze stosowania myślenia krytycznego na lekcjach

Na warsztatach poznamy konkretne pomysły na kształtowanie postaw myślenia krytycznego na lekcjach języka angielskiego.

Jeśli czujesz i wiesz, że zmiana jest konieczna, ale nie wiesz jak wprowadzić ją w czyn, zapraszam na spotkanie 🙂