Kinga Wilczyńska-Czyż

Kinga Czyż

Kinga Wilczyńska-Czyż

Nazywam się Kinga Wilczyńska- Czyż i od 2013 roku prowadzę niewielką firmę edukacyjną (SIC! School is cool!), zajmującą się nauczaniem języka angielskiego i przedmiotów ścisłych.  Jestem lektorką języka angielskiego, pedagogiem, niezależnym konsultantem brytyjskiego wyd. Usborne oraz dyplomowanym coachem.  Uczę języka od ponad 15 lat- najpierw było to moim dodatkowym zajęciem, po czym stało się główną…

Nazywam się Kinga Wilczyńska- Czyż i od 2013 roku prowadzę niewielką firmę edukacyjną (SIC! School is cool!), zajmującą się nauczaniem języka angielskiego i przedmiotów ścisłych.  Jestem lektorką języka angielskiego, pedagogiem, niezależnym konsultantem brytyjskiego wyd. Usborne oraz dyplomowanym coachem.  Uczę języka od ponad 15 lat- najpierw było to moim dodatkowym zajęciem, po czym stało się główną pracą, a przede wszystkim pasją. Przez to, że kocham to co robię, sukcesy moich uczniów są moimi sukcesami. W nauczaniu wykorzystuję metody aktywizujące, własnoręcznie przygotowane materiały, jak również elementy coachingu językowego. Od wielu lat interesuje mnie zjawisko rozwoju osobistego, co zaowocowało ukończeniem studiów podyplomowych z obszaru coachingu. Prywatnie jestem żoną Dominika, mamą Laury oraz właścicielką dwóch psów- Clio i Candice.

Self- coaching, czyli zadbaj o siebie nauczycielu

Kinga Wilczyńska-Czyż i Dominik Czyż

Chcielibyśmy zaprezentować wystąpienie dotyczące zjawiska self- coachingu, które wpisuje się w obszar tematyczny nr.10, czyli well-being nauczycieli języków obcych. Istnieje wiele narzędzi i metod coachingowych, które można zastosować w pracy samodzielnej, a które świetnie zadbają o nasz rozwój osobisty i lepsze samopoczucie. Istotą naszego wystąpienia jest upewnienie nauczycieli/ lektorów, że należy dbać o siebie, tak aby zapobiec wypaleniu zawodowemu, czy innym problemom, które mogą pojawić się w tym wymagającym emocjonalnie zawodzie. Zaprezentujemy narzędzia, które można wykorzystać do pracy nad sobą, definiowania i osiągania zamierzonych celów, a także podzielimy się własnymi nauczycielskimi doświadczeniami z tego obszaru. Po zaakceptowaniu pomysłu, z przyjemnością przedstawimy szczegóły naszej prelekcji.