
Ewa Szymkowiak
Jestem absolwentką Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych. Żeby tak nudno nie było, staram się kształcić przez całe życie dlatego też skończyłam do tego Akademię Sztuk Pięknych i wiele wartościowych studiów podyplomowych, szkoleń i warsztatów, w których uczestniczyłam nie tylko w Polsce ale i zagranicą. Stawiam na ciągły rozwój i jestem przekonana, a nawet pewna, że praca…
Jestem absolwentką Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych. Żeby tak nudno nie było, staram się kształcić przez całe życie dlatego też skończyłam do tego Akademię Sztuk Pięknych i wiele wartościowych studiów podyplomowych, szkoleń i warsztatów, w których uczestniczyłam nie tylko w Polsce ale i zagranicą. Stawiam na ciągły rozwój i jestem przekonana, a nawet pewna, że praca nad sobą, swoimi dokonaniami dydaktycznymi wcale nie dobiegła końca i wiele rzeczy przyjdzie mi się nauczyć dlatego też od kilku lat “warsztatuję” z nauczycielami gdzie dzielę się swoim spojrzeniem na edukację, doświadczeniem, wiedzą ale i czerpię z tych spotkań niesamowitą energię i wspaniałe przyjaźnie. Jestem finalistką konkursu Nauczyciel Języka Angielskiego Roku 2019 BAS (British Alumni Society), zdobyłam 2 miejsce w powiecie średzkim w plebiscycie Nauczyciel na Medal w 2017 i 1 miejsce w powiecie średzkim w plebiscycie Nauczyciel na Medal w 2018 r. organizowanym przez Głos Wielkopolski. Jednakże Oskar Nauczycielki wręczony przez uczniów był i jest dowodem jakim szacunkiem i zaufaniem darzą mnie uczniowie SP3 i jak lubię z nimi pracować. Można by podsumować, że nauczycielem z wieloletnim stażem w przedszkolu i szkole podstawowej, specjalizującym się w nauczaniu j. angielskiego. Słowem, lekko zwariowana, mocno energiczna, całkiem kochająca życie osóbka ze mnie.
Jakie stosować techniki, metody, materiały, by z sukcesem zmotywować i przygotować pokolenie Z do przejścia na dalsze etapy edukacyjne?
Szczególny nacisk podczas wystąpienia będzie skierowany na pokazaniu/przypomnieniu uczestnikom sesji ciekawych technik, metod jak i materiałów dzięki którym nie tylko uczeń będzie zmotywowany do pracy, ale także chętniej będzie uczestniczył w zaproponowanych
przez nauczyciela zajęciach .Porozmawiamy sobie o tym jak ważne jest to, by nauka prowadzona była w przyjemnej i bezstresowej atmosferze gdyż jest wtedy szybsza i skuteczniejsza, a właściwy dobór metod, technik czy materiałów, który jest dostosowany do rozwoju ucznia, jego możliwości i predyspozycji i prowadzi do efektywniejszego opanowania umiejętności językowych. Odpowiemy sobie na pytanie jak indywidualnie dopasować metody i tempo nauczania do potrzeb konkretnego ucznia, by zmotywować i przygotować pokolenie Z do przejścia na dalsze etapy edukacyjne.