Daniel Starski

Daniel Starski

Daniel Starski

Kocham język angielski, jego melodię, historię. Uczę się go od 4 roku życia, a nauczam od 17. Całe swoje życie związałem z USA, począwszy od pierwszego miejsca pracy wakacyjnej, przez wymianę studencką i temat pracy magisterskiej, aż po codzienne wybory muzyki, sztuki czy kuchni. Żeby nie było, wcale nie uważam Stanów za najlepszy kraj pod…

Kocham język angielski, jego melodię, historię. Uczę się go od 4 roku życia, a nauczam od 17. Całe swoje życie związałem z USA, począwszy od pierwszego miejsca pracy wakacyjnej, przez wymianę studencką i temat pracy magisterskiej, aż po codzienne wybory muzyki, sztuki czy kuchni. Żeby nie było, wcale nie uważam Stanów za najlepszy kraj pod słońcem, niemniej uważam, że porozumienie między ludźmi opiera się na otwartości i znajomości, choćby minimalnej, obcych nam kultur. Zawodowo rozwijam się z pomocą uczniów warszawskiego liceum Kochanowskiego, Szkoły Języków Obcych Sokrates oraz przy sprawdzaniu matur pisemnych. Prywatnie uwielbiam zwierzęta, bilard, dobre kino, kuchnię, książki.

3M – motywacja przez pokolenia – pokolenie X, Millenialsi, pokolenie Z

Jakie konkretne umiejętności zdobędą uczestnicy mojej sesji?
Rozeznanie w sposobie motywacji różnych grup pokoleniowych.

Jakie treści zamierzam poruszyć podczas mojego wystąpienia?
Czym się różnią, a w czym są podobne pokolenia X, Millenials i Gen Z; co motywuje każdą z tych grup; czym powinno się różnić (o ile powinno) nauczanie tych grup.

Jeśli ciekawi Cię, jak spróbować zmotywować ucznia zależnie od jego pokolenia, jeśli drażni Cię czemu niektóre metody działają w jednych grupach, a w innych nie – zapraszam!