Maria Orzechowska

Maria Orzechowska

Maria Orzechowska

Absolwentka Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych i Uniwersytetu Warszawskiego, pasjonatka nauczania języka angielskiego i jego praktycznego wykorzystania w czasie zajęć, aktualnie nauczycielka języka angielskiego oraz edukacji przedszkolnej, która nie wyobraża sobie życia bez języka angielskiego. Nieustannie szuka ciekawych sposobów na wprowadzanie języka angielskiego do codziennych rytuałów w szkole. Przelotny romans czy długotrwały związek? ‐ ćwiczenia na…

Absolwentka Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych i Uniwersytetu Warszawskiego, pasjonatka nauczania języka angielskiego i jego praktycznego wykorzystania w czasie zajęć, aktualnie nauczycielka języka angielskiego oraz edukacji przedszkolnej, która nie wyobraża sobie życia bez języka angielskiego. Nieustannie szuka ciekawych sposobów na wprowadzanie języka angielskiego do codziennych rytuałów w szkole.

Przelotny romans czy długotrwały związek? ‐ ćwiczenia na budowanie relacji z uczniami pokolenia Z

Uczestnicy sesji po jej wysłuchaniu określają cechy charakterystyczne pokolenia Z w kontekście budowania relacji, znają pożądany model relacji nauczyciel ‐ uczeń, uczeń ‐ uczeń, stosują zestaw ćwiczeń (ok. 4‐6), które umożliwiają budowanie długotrwałej relacji z uczniami.
Podczas sesji odbiorcy zapoznają się z dwoma grupami cech charakterystycznych pokolenia Z: tych, które ułatwiają oraz utrudniają nawiązywanie relacji. W ten sposób określimy specyfikę budowania więzi z pokoleniem on‐line. Następnie, ustalimy z jakich elementów powinny składać się relacje między nauczycielem a uczniami oraz uczniami między sobą, aby były one podstawą nie do przelotnej znajomości, a długoterminowego związku opartego na wzajemnym zainteresowaniu, zaufaniu i nieustannej inspiracji do samorozwoju. W końcu, zaprezentowane zostaną konkretne przykłady ćwiczeń, które umożliwią budowanie relacji między nauczycielem, a jego grupą oraz uczniami między sobą. Przelotny romans czy długotrwały związek – który rodzaj relacji jest Ci bliższy we współpracy z uczniami? Czy satysfakcjonuje Cię chwilowa zabawa z nimi, o której zapominasz wraz z opuszczeniem sali lekcyjnej czy zależy Ci na zbudowaniu długoterminowego związku opartego na wzajemnym zainteresowaniu, zaufaniu i nieustannej inspiracji do samorozwoju? Jeżeli drugi model jest Ci bliższy, ta sesja jest dla Ciebie.