Magdalena Kaźmierkiewicz

Magdalena Kaźmierkiewicz

Magdalena Kaźmierkiewicz

IATEFL

Koordynator SIG Teacher Development w IATEFL Poland. Na co dzień pracuje jako metodyk nauczania języków obcych w szkole językowej Sokrates. Od ponad 10 lat uczy również języka angielskiego. Za najistotniejszą część swojego życia zawodowego uważa towarzyszenie drugiemu człowiekowi w rozwoju, dlatego stworzyła autorskie, trójstopniowe podejście do informacji zwrotnej po hospitacjach zajęć (pre- feedback, feedback i…

Koordynator SIG Teacher Development w IATEFL Poland. Na co dzień pracuje jako metodyk nauczania języków obcych w szkole językowej Sokrates. Od ponad 10 lat uczy również języka angielskiego. Za najistotniejszą część swojego życia zawodowego uważa towarzyszenie drugiemu człowiekowi w rozwoju, dlatego stworzyła autorskie, trójstopniowe podejście do informacji zwrotnej po hospitacjach zajęć (pre- feedback, feedback i jeszcze raz feedback). Jej pasją jest szeroko pojęta psychologia relacji w życiu osobistym i zawodowym, diagnoza potencjału osobistego, a także tworzenie programów szkoleniowych. Była odpowiedzialna za warstwę merytoryczną największych w Polsce konferencji dla nauczycieli w ramach współpracy ze stowarzyszeniem PASE. Jest współtwórczynią start-up’u Fairylane – laboratorium twórczości, nauki i szkoleń. Współautorka aplikacji do nauki słówek i wymowy Jasper’s World dla dzieci w wieku 6-10. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na łamach bloga zpamietnikametodyka.pl.