Klaudia Dągowska

Klaudia Dągowska

Klaudia Dągowska

2017 – ukończenie studiów II stopnia na kierunku filologia w specjalności filologia germańska na Uniwersytecie Szczecińskim 2018/2019 studia podyplomowe Organizacja i zarządzanie oświatą; 2020 – rozpoczęcie studiów doktoranckich na Uniwersytecie Szczecińskim obecnie Nauczyciel w Publicznej Szkole Podstawowej Na Głębokiem w Szczecinie Lektorka j. Niemieckiego w Akademii Twórczej Edukacji Pszczółka w Mierzynie Lektorka j. Niemieckiego w Centrum…

2017 – ukończenie studiów II stopnia na kierunku filologia w specjalności filologia germańska na Uniwersytecie Szczecińskim

2018/2019 studia podyplomowe Organizacja i zarządzanie oświatą;

2020 – rozpoczęcie studiów doktoranckich na Uniwersytecie Szczecińskim

obecnie Nauczyciel w Publicznej Szkole Podstawowej Na Głębokiem w Szczecinie

Lektorka j. Niemieckiego w Akademii Twórczej Edukacji Pszczółka w Mierzynie

Lektorka j. Niemieckiego w Centrum Języków Obcych EDI w Szczecinie

Lektorka j. Niemieckiego w Przedszkolu Niepublicznym Sportowo- Językowym Zielony Miś w Szczecinie

Nowoczesne technologie i nowe media dydaktyczne w edukacji językowej

Projekty, których priorytetem jest wspieranie nauki, to edukacyjne kampanie społeczne, festiwale i wydarzenia literackie, spotkania popularyzujące nowości wydawnicze a także telewizyjne, radiowe i internetowe akcje reklamujące czytelnictwo oraz wiele innych. Kluczowymi celami tychże programów są rozwój i promocja literatury, czytelnictwa oraz wspieranie wydawania i popularyzacji wartościowych czasopism kulturalnych. Organizatorzy projektów dostosowują je uwzględniając przedział wiekowy odbiorców oraz zaangażowanie czytelnicze. Istotny jest także poziom wykorzystania nowoczesnych narzędzi i technologii stosowanych przez wydawnictwa na ekranach komputerów czy tabletów.

Zauważyć należy, że technologia multimedialna stwarza szansę „ożywienia” książki – połączenia kultury słowa w aktorskiej interpretacji tekstu z kształtowaniem wrażliwości na kształt, barwię i ruch (edukacja plastyczna) oraz na dźwięk (edukacja muzyczna). Istnieje możliwość wprowadzenia elementów zabawy interaktywnej, zagadek, poleceń ćwiczących spostrzegawczość. Odpowiednio dobrana literatura dla dzieci pozwala na kształtowanie ich wrażliwości i rozumienia świata.