Anna Nakonieczna‐ Wiącek

Anna Nakonieczna-Wiącek

Anna Nakonieczna‐ Wiącek

Anglistka z wieloletnim doświadczeniem, nauczyciel dyplomowany, egzaminator maturalny, tłumacz, wykładowca uniwersytecki. Autorka publikacji dydaktycznych, coach, trener, pilot wycieczek. Założycielka Europejskiego Instytutu Rozwoju Umiejętności i wydawnictwa EIRU. Prywatnie żona cudnego męża i mama 11‐letniego Kubsona. Bez pamięci zakochana w Hiszpanii, jodze, tortach bezowych i jazzie. Efektywne zajęcia komunikacyjne ‐ czyli jakie? Uczeń z wewnętrzną motywacją jest…

  • Anglistka z wieloletnim doświadczeniem, nauczyciel dyplomowany, egzaminator maturalny, tłumacz, wykładowca uniwersytecki.
  • Autorka publikacji dydaktycznych, coach, trener, pilot wycieczek.
  • Założycielka Europejskiego Instytutu Rozwoju Umiejętności i wydawnictwa EIRU.
  • Prywatnie żona cudnego męża i mama 11‐letniego Kubsona. Bez pamięci zakochana w Hiszpanii, jodze, tortach bezowych i jazzie.

Efektywne zajęcia komunikacyjne ‐ czyli jakie?

Uczeń z wewnętrzną motywacją jest marzeniem każdego lektora. Pandemia sprawiła, że u niektórych motywacja przez wielkie M zamieniła się w apatię przez wielkie A. Jak sprawić, żeby nasi Kursanci chcieli, a nie musieli się uczyć? Jakie proste techniki możemy zastosować na pierwszych zajęciach, aby określenie językowego celu było łatwe i konkretne? Po co w ogóle określać ten cel i kto ma to zrobić? Czym są klątwy nauczycielskie i jak się ich oduczyć?

Podczas mojej sesji pokażę:

  • jak stosować proste narzędzia coachingowe na zajęciach językowych,
  • jak wyjść poza schemat,
  • jak zapewnić uczniowi poczucie bezpieczeństwa i sprawstwa,
  • jak dbać o uważność w rozmowie,
  • jak budować relację z uczniem.