
Anna Nakonieczna‐ Wiącek
Anglistka z wieloletnim doświadczeniem, nauczyciel dyplomowany, egzaminator maturalny, tłumacz, wykładowca uniwersytecki. Autorka publikacji dydaktycznych, coach, trener, pilot wycieczek. Założycielka Europejskiego Instytutu Rozwoju Umiejętności i wydawnictwa EIRU. Prywatnie żona cudnego męża i mama 11‐letniego Kubsona. Bez pamięci zakochana w Hiszpanii, jodze, tortach bezowych i jazzie. Efektywne zajęcia komunikacyjne ‐ czyli jakie? Uczeń z wewnętrzną motywacją jest…
- Anglistka z wieloletnim doświadczeniem, nauczyciel dyplomowany, egzaminator maturalny, tłumacz, wykładowca uniwersytecki.
- Autorka publikacji dydaktycznych, coach, trener, pilot wycieczek.
- Założycielka Europejskiego Instytutu Rozwoju Umiejętności i wydawnictwa EIRU.
- Prywatnie żona cudnego męża i mama 11‐letniego Kubsona. Bez pamięci zakochana w Hiszpanii, jodze, tortach bezowych i jazzie.
Efektywne zajęcia komunikacyjne ‐ czyli jakie?
Uczeń z wewnętrzną motywacją jest marzeniem każdego lektora. Pandemia sprawiła, że u niektórych motywacja przez wielkie M zamieniła się w apatię przez wielkie A. Jak sprawić, żeby nasi Kursanci chcieli, a nie musieli się uczyć? Jakie proste techniki możemy zastosować na pierwszych zajęciach, aby określenie językowego celu było łatwe i konkretne? Po co w ogóle określać ten cel i kto ma to zrobić? Czym są klątwy nauczycielskie i jak się ich oduczyć?
Podczas mojej sesji pokażę:
- jak stosować proste narzędzia coachingowe na zajęciach językowych,
- jak wyjść poza schemat,
- jak zapewnić uczniowi poczucie bezpieczeństwa i sprawstwa,
- jak dbać o uważność w rozmowie,
- jak budować relację z uczniem.